
249-11 1

  

The Meir Amit Intelligence 
and Terrorism Information Center 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
Highlights of the week: 
 Majles vs. the government: initiative to summon President Ahmadinejad to a questioning 

re-launched; proposal to remove minister of economy rejected 

 Majles committee accuses top Ministry of Economy and Central Bank officials of being 

responsible for massive embezzlement scandal 

 Iran reacts strongly to Clinton’s Voice of America and BBC interviews 

 Anti-Semitic film Saturday Hunter goes into theatrical release 

 Not just websites: have authorities in Iran started to filter contents of text messages on 

cellular phones? 

 Pictures of the week: Tehran flooded after heavy autumn rain 

 

Majles vs. the government: initiative to summon President 
Ahmadinejad to a questioning re-launched; proposal to remove 

minister of economy rejected 
 
This week saw the re-launch of the initiative to summon President Ahmadinejad 

to a questioning before Majles members, an exceptional move that may even end 

with the president’s removal from office. The initiative was first brought up 

several months ago, only to be removed from the agenda of the Majles after 

several of its members who had initially signed the proposal to summon the 

president to a questioning revoked their signatures. 

November 2011—Aban 1390 
Week of October 26-November 2, 2011 

Editor: Raz Zimmt 

Spotlight on Iran



249-11 2

Earlier this week, the proposal, bearing the signatures of 74 Majles members, was 

submitted to the Majles deputy speaker for the second time. It is now expected to 

be brought up at a Majles committee where a representative on behalf of the 

president will be asked to provide explanations to the Majles members. If they are 

not satisfied with the explanations, the president will be required to appear at a 

questioning within one month. 

Meanwhile, this week the Majles rejected a proposal to dismiss Shamseddin 

Hosseini, the minister of economy, for his involvement in the large embezzlement 

exposed about two months ago in Iran’s banking system. Following a discussion 

attended by the president, 141 Majles members (including Majles speaker Ali 

Larijani) voted against the proposal, 93 voted for it, and 10 abstained. 

Majles committee accuses top Ministry of Economy and Central Bank 
officials of being responsible for massive embezzlement scandal 

 
This week the Majles Article 90 Committee, responsible for monitoring the various 

state authorities, submitted to the Majles plenary session a report of its findings 

with regard to the massive banking embezzlement uncovered about two months 

ago. The embezzlement, considered the biggest in the history of Iranian baking, 

involved the theft of nearly 3 billion dollars subsequently used to purchase 

government assets. 

The Majles committee report details severe flaws in how the Ministry of Economy 

and the Central Bank conducted themselves in the embezzlement. Among other 

things, the report asserts that the Central Bank and the Ministry of Economy did 

not take the necessary measures to control those banks affiliated with the Arya 

Group, the main target in the embezzlement allegations. The committee 

suggested taking disciplinary measures against the minister of economy and the 

deputy governor of the Central Bank. 

Following the release of the report, government critics once again demanded that 

strong measures be taken against senior government officials involved in the 

embezzlement. In its editorial, the daily Jomhuri-ye Eslami claimed that the 

release of the committee’s report is not enough, calling to expose the names of 

those senior officials involved in the affair and take legal action against them to 

reinforce the public’s trust in the government system. 

 



249-11 3

At the same time, Majles National Security and Foreign Policy Committee 

chairman Alaeddin Boroujerdi was detained for 24 hours this week on suspicions 

of being involved in the scandal. Boroujerdi denied having anything to do with the 

embezzlement, saying that his relations with the Arya Group had taken place 

within the confines of the law and were aimed to promote economic projects in 

his electoral province.  

 

Iran reacts strongly to Clinton’s Voice of America and BBC interviews 

Iran reacted strongly to the interviews given last week by U.S. Secretary of State 

Hillary Clinton to the BBC and Voice of America, broadcasted in Persian to 

Iranians. In the interviews, Clinton announced that the United States is planning 

to establish an online “virtual embassy” in Tehran to maintain contact with the 

people of Iran, stressing the desire of the United States to engage in an ongoing 

dialogue with Iranians and support their aspirations of freedom in light of the 

regime’s suppression efforts. 

Foreign Ministry spokesman Ramin Mehmanparast reacted strongly to Clinton’s 

remarks, saying they reflect the United States’ lack of understanding towards 

Iran. He called on the American administration to stop meddling in the internal 

affairs of other countries while suppressing the people of the United States. 

Majles speaker Ali Larijani also condemned Clinton’s statements, saying that if the 

United States is interested in opening a virtual embassy, it’s time for President 

Obama to appoint a virtual secretary of state. 

The Iranian media also reacted strongly to Clinton’s remarks. The daily Keyhan 

wondered how the United States wants to help the people of Iran while being 

unable to solve the strong internal crisis currently faced by its citizens, and after 

its failure to save the tyrants of Arab countries who have been toppled in recent 

months. The daily Javan argued that the strategy pursued by the United States 

towards Iran does not stem from its leaders’ desire to help the people of Iran, but 

rather from their recognition that it is impossible to rein in Iran’s success on the 

domestic and international scene. 

Anti-Semitic film Saturday Hunter goes into theatrical release 
 
 

Nearly two years after it was first shown at the Fajr International Film Festival 

held in Tehran in early 2010, the film Saturday Hunter has recently gone into 

theatrical release. The film is drawing considerable attention from the 

conservative media and has been defined by Fars News Agency as “one of the 



249-11 4

strategic works of the Iranian cinema”. According to the news agency, the film is 

widely popular with students who watched it at university screenings. 

Set in Israel, the film follows a boy named Binyamin who is psychologically 

abused and brainwashed by his grandfather, a “Zionist rabbi”, in order to turn him 

into a merciless and bloodthirsty murderer willing to spill the blood of Palestinians 

and innocents to realize the goals of Zionism.  

As the movie went into theatrical release, Siamak Moreh Sedq, the Jewish 

community representative in the Majles, voiced strong criticism against its 

creators, saying they make no distinction between Zionism and Judaism. In an 

interview to the ISNA news agency, the Jewish Majles member said that even 

Ayatollah Khomeini, the founder of the Islamic revolution, stressed on several 

occasions that political Zionism and Judaism are two entirely separate things that 

need to be considered apart. Parviz Sheikh Tadi, the film’s director, rejected the 

criticism, saying that the movie is actually beneficial for the Jewish cause since it 

presents the Zionist rabbi as one who twists Judaism for the interests of the 

“Zionist regime”. 

Not just websites: have authorities in Iran started to filter contents 
of text messages on cellular phones? 

The ISNA news agency reported this week that Iranian authorities no longer filter 

just websites and have recently started filtering the contents of text messages 

sent using cellular phones. According to the report, cellular companies have 

prevented the sending of text messages suspected of being of political character 

as they included such words and phrases as “Majles member”, “discussion”, and 

“province governor”. The news agency questioned a statement released by the 

minister of telecommunications, who said that the problem with sending text 

messages is the result of technical malfunctions with some cellular phone devices 

or the text messaging system. 

At the same time, a top official in the Ministry of Islamic Guidance reported this 

week that the content of 1,000 websites is checked by the ministry every day, and 

when suspicions of banned content arise, a report is sent to the committee 

responsible for setting website filtering criteria, which decides whether to filter 

the website or send a warning notice to its operators. 

 



249-11 5

Majles vs. the government: initiative to summon President 
Ahmadinejad to a questioning re-launched; proposal to remove 

minister of economy rejected 

 

This week saw the re-launch of the initiative to summon President Ahmadinejad to a 

questioning before Majles members, an exceptional move that may even end with the 

president’s removal from office. The initiative was first brought up several months ago, only 

to be removed from the agenda of the Majles after several of its members who had initially 

signed the proposal to summon the president to a questioning revoked their signatures. 

According to Article 88 of Iran’s constitution, the Majles can summon the president to a 

questioning with the support of at least one quarter of Majles members. 

 

Earlier this week, the proposal, bearing the signatures of 74 Majles members, was submitted 

to Mohammad-Reza Bahonar, the Majles deputy speaker (ILNA, October 30). It is now 

expected to be brought up at a Majles committee where a representative on behalf of the 

president will be asked to provide explanations to the Majles members. If they are not 

satisfied with his explanations, the president will be required to appear at a questioning 

within one month. The Majles intends to question Ahmadinejad on various issues pertaining 

to his functioning in recent months, including his decision to sack Heydar Moslehi, Iran’s 

intelligence minister, ultimately revoked due to the Supreme Leader’s opposition; his 

continuing support for his controversial office chief Rahim Masha’i; his disregard for Majles 

resolutions; and the financial failures of his government. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rooz Online, October 30 

 

After the re-launch of the initiative to summon the president to a questioning, Majles member 

Ali Motahari, one of Ahmadinejad’s strongest critics in the conservative camp, withdrew his 

resignation from the Majles. Motahari recently submitted a resignation letter to the Majles 

speaker to protest the suspension of the initiative to summon the president to a questioning. 

He even sent a letter about the issue to Supreme Leader Ali Khamenei, who according to 

some Iranian media reports had reservations about the initiative. 



249-11 6

 

Meanwhile, this week the Majles rejected a proposal to dismiss Shamseddin Hosseini, the 

minister of economy, for his involvement in the large embezzlement exposed about two 

months ago in Iran’s banking system. Those who initiated the proposal claimed that Hosseini 

had not used his legal powers in dealing with the banks and financial institutions involved in 

the embezzlement, appointed inappropriate people for important positions in those 

institutions, and failed to monitor the banking system despite warnings he had received from 

the various control mechanisms (Fars, October 31).  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The Majles speaker and the economy minister at the impeachment discussion 

Following a discussion attended by the president, 141 Majles members voted against the 

proposal, 93 voted for it, and 10 abstained. Majles speaker Ali Larijani surprisingly voted 

against the removal of the minister. Larijani said during the discussion that, even though the 

conduct of the Ministry of Economy in the embezzlement has been found to be flawed, it is 

his view that the minister of economy has performed successfully, which is why he doesn’t 

see fit to support his removal from office (Fars, November 1). 

 

On the eve of the vote, government critics claimed that the president and his allies had put 

heavy pressure on Majles members in an attempt to persuade them to drop the impeachment 

initiative. Bultan News, a website close to the government, criticized the proposal to remove 

the minister from office and praised his performance, saying it led to such significant 

economic achievements as the implementation of the subsidy policy reform, stability on the 

stock market during a global economic crisis, expectations of increased economic growth in 

2012, and declining inflation. The website warned that the minister’s removal will halt the 

trend of economic improvement spearheaded by the minister and hit Iran’s economic stability 

(Bultan News, October 31). 

 

One day after the vote, Tehran Emrouz, a daily affiliated with Tehran’s mayor Mohammad-

Baqer Qalibaf, published an editorial titled “Expectations from the Majles were different”. If 

the Majles had removed the economy minister, the article said, it would have reaffirmed its 



249-11 7

determination to fight law-breaking, restored the public’s trust in the government, and sent a 

clear message that Iran’s top officials are under close scrutiny and, when they abandon their 

work, they get punished. Unfortunately, the daily said, that expectation was not fulfilled 

(Tehran Emrouz, November 2).  

 

Majles committee accuses top Ministry of Economy and Central Bank 
officials of being responsible for massive embezzlement scandal 

 

This week the Majles Article 90 Committee, responsible for monitoring the various state 

authorities, submitted to the Majles plenary session a report of its findings in the massive 

banking embezzlement uncovered about two months ago. The embezzlement, considered the 

biggest in the history of Iranian baking, involved the theft of nearly 3 billion dollars 

subsequently used to purchase government assets. The affair was orchestrated by 

businessman Amir Mansoor-Arya Khosravi, who used his connections with top Saderat Bank 

officials to fraudulently take over government bonds and later sell them to private banks. The 

affair was used by government critics to accuse it of failing to properly monitor the banking 

system, which, as they claimed, made it possible for the embezzlement to go on for several 

years. 

 

The Majles committee report details severe flaws in how the Ministry of Economy and the 

Central Bank conducted themselves in the embezzlement. In part, the report claims that the 

Central Bank allowed the Arya Group, owned by businessman Mansoor-Arya Khosravi, to 

continue its dubious economic activity with various banks even after suspicions were raised 

about the activity.  

 

According to the authors of the report, the Ministry of Economy also did not take sufficient 

measures to stop the activity of the group once there was enough information to cast doubt 

on its legitimacy. The ministry also did not exercise its legal responsibility to monitor the 

banks that worked with the Arya Group and did not monitor the activity of their board 

members as required. The report further claims that the minister of economy did not take the 

necessary measures to address violations by the banks involved in the affair even after 

receiving reports concerning this matter. 

 

The authors of the report also said that the deputy governor of the Central Bank held several 

meetings with the president’s office chief Rahim Masha’i and directors of banks involved in 

the embezzlement. This information may lend credence to claims made by government critics 

that Masha’i and the “deviant faction” (a term used to refer to the political faction affiliated 



249-11 8

with the president’s supporters and office chief) are involved in the embezzlement as part of 

their efforts to use national economic resources to further their political interests. 

 

In the conclusions chapter, the Article 90 Committee recommended that disciplinary 

measures be taken against those involved in the affair, including the minister of economy and 

the deputy governor of the Central Bank. At the end of a Majles session that discussed the 

main points of the report, the majority of Majles members voted in favor of transferring it to 

the judiciary for further action (ILNA, October 30). 

 

Following the release of the report, government critics once again demanded that strong 

measures be taken against senior government officials allegedly involved in the 

embezzlement. In its editorial, the daily Jomhuri-ye Eslami claimed that the release of the 

committee’s report is not enough. The daily expressed its appreciation to the Majles for 

exposing the flaws in Iran’s economic system. The daily added, however, that the flaws 

should be dealt with, the names of those senior government and Central Bank officials 

responsible for the flaws should be exposed, and legal action should be taken against them to 

reinforce the public’s trust in the government system and prove that the authorities are 

determined to effectively fight corruption (Jomhuri-ye Eslami, October 31). 

 

In another recent development in the embezzlement scandal, Majles National Security and 

Foreign Policy Committee chairman Alaeddin Boroujerdi was detained for 24 hours this week 

on suspicions of being involved in the affair. Boroujerdi denied any link between himself or 

his family and the embezzlement. Majles Foreign Policy and National Security Committee 

spokesman Kazem Jalali reported at a press conference that Boroujerdi had provided the 

committee members with explanations about his relations with the Arya Group, saying that 

their purpose was to promote economic projects in his electoral province, and that most 

committee members were satisfied that these relations had taken place within the confines of 

the law (Fars, October 30). 

 

Iran reacts strongly to Clinton’s Voice of America and BBC 
interviews 

 

Iran reacted strongly to the interviews given last week by U.S. Secretary of State Hillary 

Clinton to the BBC and Voice of America, broadcasted in Persian to Iranians.  

 

In the interviews, Clinton announced that the United States is planning to establish an online 

“virtual embassy” in Tehran to maintain contact with the people of Iran. She stressed the 



249-11 9

desire of the United States to engage in a constant dialogue with Iranians and support their 

aspirations of freedom in light of the regime’s suppression efforts. 

 

Clinton noted that the American administration avoided providing direct assistance to the 

reformist opposition during the riots of 2009, fearing that such assistance could jeopardize 

the opposition’s status. She stressed, however, that the United States is putting considerable 

efforts into providing Iranians with tools to help them deal with the regime’s attempts to 

impose restrictions on the internet and the freedom of expression. 

 

 

 

 

 

 

Virtual embassy in Tehran: “Oh, Imam [Khomeini], how can I now 
climb the wall of the virtual embassy?” (www.khodnevis.org, 

October 29) 
 

Foreign Ministry spokesman Ramin Mehmanparast defined Clinton’s remarks as 

“unbelievable”, saying they reflect the United States’ complete lack of understanding towards 

Iran. He called on the American administration to stop meddling in the internal affairs of 

other countries while suppressing the people of the United States. According to 

Mehmanparast, the statements made by the secretary of state reflect the confusion in 

America’s foreign policy, particularly with regard to such a powerful, independent country as 

Iran (ILNA, October 29). 

 

Majles speaker Ali Larijani also condemned Clinton’s statements, saying that she appears to 

have mixed up diplomacy and “children’s games”. He noted that her remarks should not be 

taken too seriously, and that if the United States is interested in opening a virtual embassy, 

it’s time for President Obama to appoint a virtual secretary of state to solve his problems 

(Fars, October 30). 

 

The conservative media also reacted strongly to the interviews given by Clinton to Western 

Persian-language media. In its editorial, the daily Keyhan wondered how the United States 

wants to help the people of Iran when it is unable to heal the strong internal crises currently 



249-11 10

faced by its citizens, and after its failure to save the tyrants in Arab countries whose regimes 

have fallen in recent months (Keyhan, October 31).  

 

The daily Javan argued that Clinton’s remarks are proof that, despite the efforts of the United 

States, its leaders are so hated by the people of Iran that the reformist opposition leaders 

asked them to play down their relations with them in the 2009 riots. The daily also said that, 

while the leaders of the United States claim their policy towards Iran stems from a desire to 

help the Iranian people, the real reason for the strategy pursued by the United States 

towards Iran is its recognition that it is impossible to rein in Iran’s success in various fields, 

including its nuclear program, its industry, and the spread of Islamic awakening in the region 

(Javan, October 30). 

 

Anti-Semitic film Saturday Hunter goes into theatrical release 

 

Nearly two years after it was first shown at the Fajr International Film Festival held in Tehran 

in early 2010, the film Saturday Hunter (Shekarchi-ye Shanbeh) has recently gone into 

theatrical release. Directed by Parviz Sheikh Tadi, it is currently playing in several theaters 

and universities across Iran and drawing considerable attention from the conservative media. 

This week the film has been defined by Fars News Agency as “one of the strategic works of 

the Iranian cinema”, revealing the depth of thought and goals of the “anti-human Zionist 

school of thought” (Fars, October 24). 

 

Set in Israel, the film follows a boy named Binyamin who is psychologically abused and 

brainwashed by his grandfather, a “Zionist rabbi”, in order to turn him into a merciless and 

bloodthirsty murderer willing to spill the blood of Palestinians and innocents to realize the 

goals of Zionism. Binyamin is separated from his mother to prepare him emotionally for 

adopting the Zionist ideology. At first Binyamin resists, but gradually he gives in and 

embraces radical Jewish views. 

 

The Zionist rabbi, played by actor Ali Nassirian, is portrayed as a sadistic con-man and 

religious racist who manages to turn the boy into a bloodthirsty robot in the service of 

Zionism. The film, shot mostly in Lebanon, portrays Zionist rabbis as the ones in charge of 

Israel’s government institutions, and as being financially and morally corrupt. 

 

 

 



249-11 11

 

 

 

 

 

As the movie went into theatrical release, Siamak Moreh Sedq, the Jewish community 

representative in the Majles, voiced strong criticism against its creators, saying they make no 

distinction between Zionism and Judaism. In an interview to the ISNA news agency, the 

Jewish Majles member said that even Ayatollah Khomeini, the founder of the Islamic 

revolution, stressed on several occasions that political Zionism and Judaism are two entirely 

separate things that need to be considered apart. That distinction, according to Moreh Sedq, 

is not evident in the new film. Moreh Sedq also noted that the film does not offer a 

satisfactory portrayal of the Palestinian people’s resistance, depicting Palestinians as ones 

who completely surrender to the “Zionist criminals”. According to Moreh Sedq, the film 

ignores the involvement of the Israeli army, the Mossad, and other Zionist organizations in 

the crimes committed against the Palestinian people, leading the viewer to think that the 

Jewish clergyman is the one responsible for all these crimes. The Jewish representative in the 

Majles also had reservations about the film’s trailer, currently aired on Iranian TV, saying it 

makes no distinction between Jews and Zionists. Criticism against Zionism must not be 

superseded by criticism against Judaism and Jewish clergymen, the Jewish Majles member 

said (ISNA, October 26). 

 

The criticism about the lack of distinction between Judaism and Zionism was rejected by 

Parviz Sheikh Tadi, the film’s director. In an interview given to Fars News Agency, Sheikh 

Tadi said that the movie is actually beneficial for the Jewish cause since it presents the 

Zionist rabbi as one who twists Judaism for the interests of the “Zionist regime”. According to 

Sheikh Tadi, the Zionist Jews distort their religion, similarly to the Sunni Taliban, exploiting 

the sources of Jewish religious law to realize the goals of Zionism. 

 

The director added that the film presents only a small part of the Zionists’ crimes, and that it 

was based on twelve years of exhaustive, serious research, which included information 

gathering on Zionism, study of sources of Jewish religious law, conversations with “experts”, 

and a several-month trip to Lebanon (Fars, October 25). 

 

Fars News Agency reported last week that the film became widely popular with students who 

watched it at university screenings. The editor-in-chief of the monthly Cinema Resane had 



249-11 12

praise for the film, saying it is highly important in depicting the crimes committed by Zionists 

against Muslims. He added that the exposure of the crimes will make it possible to influence 

the Muslim world and even wipe the “Zionist regime” off the map of the world in the future 

(Fars, October 25). 

 

In contrast, a review published by the Alef website had reservations about the film’s 

excessively detailed depiction of Zionist crimes. Almost half the film portrays the brutal 

violence employed by Zionists against Palestinians, the review said, and such a portrayal can 

severely shock the viewers and lead them to believe it’s an exaggeration. Those unfamiliar 

with the sources of Jewish religious law and Zionist history may question the truthfulness of 

the film, while the actual crimes of the Zionists exceed what is shown in the film (Alef, 

October 27). 

 

In recent years the battle against Zionism and Israel has assumed a prominent place in 

narrative and documentary TV productions. In 2007 Iran Broadcasting aired a TV series 

called Zero Degree Turn, which showed Zionists collaborating with Nazis on the backdrop of a 

love story between a young Iranian man and a French Jewish woman. In May-June 2008 the 

news channel of Iran Broadcasting aired the documentary series The Secret of Armageddon, 

which drew heavily on The Protocols of the Elders of Zion to lend credence to claims about a 

plot by world Zionism to take over the world, including Iran. In March 2009 Iranian TV aired 

a series titled Gilad, which told the story of Ben-Hur Ben Gurio, a young Jewish trader who 

immigrated to Iran in the early 1960s. According to the series’ creators, the production was 

designed to stress the distinction supposedly made by Iran between Zionists and Jews.  

 

Not just websites: have authorities in Iran started to filter contents 
of text messages on cellular phones? 

 

The ISNA news agency reported this week that Iranian authorities no longer filter just 

websites and have recently started filtering the contents of text messages sent using cellular 

phones. According to the report, cellular companies have prevented the sending of text 

messages suspected of being of political character as they included such words and phrases 

as “Majles member” and “province governor”.  

 

Majles member Ali-Akbar Olia commented on the matter by saying that certain words, such 

as “discussion” (jaleseh), prevent text messages from being sent. He noted that he had 

brought up the issue to the minister of telecommunications, who claimed that he was in no 

way involved and that perhaps the problems with sending text messages stemmed from 



249-11 13

technical malfunctions in some cellular phone devices which do not support texting in Persian, 

or another malfunction in the texting system. The news agency questioned the minister’s 

explanations, given the fact that the problem with texting appears only with certain text 

messages (ISNA, October 30). 

 

The use of text messages for political purposes is also widespread in Iran. Texting has 

become so popular in the recent election campaigns that the telecommunications company 

was instructed by the authorities to block the option of sending text messages to cellular 

phones through the internet during the election propaganda days to prevent the sending of 

political text messages in bulk to a large number of subscribers. During the riots that broke 

out after the last presidential elections, the Iranian authorities also imposed severe 

restrictions on texting and for several days even completely blocked text messaging services. 

 

Meanwhile, a top official in the Ministry of Islamic Guidance announced this week that the 

ministry is not responsible for filtering websites. The head of the ministry’s headquarters for 

internet websites and non-governmental news agencies said in an interview to Fars News 

Agency that the responsibility for filtering websites rests with the committee in charge of 

setting criteria for web filtering. He noted that the content of 1,000 websites is checked by 

the ministry every day, and when suspicions of banned content arise, a report is sent to the 

committee, which then decides whether the website should be filtered or a warning notice 

should be sent to its operators (Fars, October 30). 

 

The committee for setting criteria was established last year under the computer crime law, 

and it is headed by the prosecutor general. The committee is comprised of representatives 

from the ministries of education, telecommunications, intelligence, justice, science, and 

Islamic guidance; the head of the Islamic Publicity Organization; the head of Iran 

Broadcasting; a representative of the internal security forces; an IT expert; and a Majles 

representative. It filters websites according to five main criteria: publication of content that 

undermines public morality, content that offends the sanctity of Islam, content that 

compromises public safety and order, content that goes against state authorities and 

government institutions, and content that encourages computer crime.  

 

 

 

 

 



249-11 14

Pictures of the week: Tehran flooded after heavy autumn rain 

 


