שימוש ברשת הטוויטר בשפה הערבית לשם הסתה קשה לרצח יהודים במסגרת קמפיין הסתה של דאעש


ציוץ שבו איור גראפי תחת הכותרת: "שש דרכים שבהן תתעלל ביהודים" הדרכים המפורטות: דקירה, שריפה באמצעות בקבוקי תבערה, הרעלה, דריסה, שימוש בחומרי נפץ והפלה מגובה, למשל מגשר או צוק (חשבון הטוויטר يمني وأفتخر بلإسلامي ‏@bgvfds43 , 18 באוקטובר 2015).
ציוץ שבו איור גראפי תחת הכותרת: "שש דרכים שבהן תתעלל ביהודים" הדרכים המפורטות: דקירה, שריפה באמצעות בקבוקי תבערה, הרעלה, דריסה, שימוש בחומרי נפץ והפלה מגובה, למשל מגשר או צוק (18 באוקטובר 2015,  חשבון הטוויטר يمني وأفتخر بلإسلامي ‏@bgvfds43 ).

כללי

1.    גל הטרור הפלסטיני, הפוקד את ישראל רתם את דאעש לקמפיין בו הוא קורא לרצח יהודים. הקמפיין, המלווה בהסתה אנטישמית, מכוון להמשיך ולעודד את גל פיגועי הטרור תוך הצגתו כעימות בין היהודים ("צאצאי הקופים והחזירים") לבין האסלאם[1]. על אף ההקשר הפלסטיני של הקמפיין הוא עלול להסית גורמים ג'האדיסטים לפעול נגד ישראל ונגד יהודים במזרח התיכון וברחבי העולם.

2.    במסגרת הקמפיין, הקורא לרצח יהודים נעשה שימוש בטוויטר ע"י דאעש או בהשראתו. במסגרת זאת הועלה לטוויטר, האשטאג שכותרתו "שחיטת היהודים" (#نحر_اليهود[2]).

3.    להלן דוגמאות נוספות לפוסטרים ולמסרים המופיעים תחת האשטאג זה:

ציוץ תחת הכיתוב: "הארי מחמד סעיד עלי, אללה יקבל אותו [בגן עדן] ממחנה שעפאט, דוקר את אחד החזירים" בצירוף תמונת השוטר הישראלי שנדקר סמוך לשער שכם בעיר העתיקה בירושלים (חשבון הטוויטר ✍ اخت كندية ‏@Mas088278 , 13 באוקטובר 2015).
ציוץ תחת הכיתוב: "הארי מחמד סעיד עלי, אללה יקבל אותו [בגן עדן] ממחנה שעפאט, דוקר את אחד החזירים" בצירוף תמונת השוטר הישראלי שנדקר סמוך לשער שכם בעיר העתיקה בירושלים (13 באוקטובר 2015,  חשבון הטוויטר ✍ اخت كندية ‏@Mas088278 ).

ציוץ שבו מופיעה קריקטורה בה נראה פלסטיני מנגן בסכין המשולה לכינור באמצעות מפתח המייצג את השיבה של הפליטים הפלסטינים לישראל. הכיתוב אומר: "הסכינים מנגנות על צוואריהם של הציונים ניגון של ניצחון, תהילה וכבוד" (חשבון הטוויטר , أنا كبرياء الصمت ‏@lolo2403 , 13 באוקטובר 2015).
ציוץ שבו מופיעה קריקטורה בה נראה פלסטיני מנגן בסכין המשולה לכינור באמצעות מפתח המייצג את השיבה של הפליטים הפלסטינים לישראל. הכיתוב אומר: "הסכינים מנגנות על צוואריהם של הציונים ניגון של ניצחון, תהילה וכבוד" (13 באוקטובר 2015,  חשבון הטוויטר ,أنا كبرياء الصمت ‏@lolo2403 ).