הרשות הפלסטינית

“תעשיית השנאה”: ילדים ונערים בעזה מנשקים גופות חללים פעילי טרור (שהידים)

“תעשיית השנאה”: ילדים ונערים בעזה מנשקים גופות חללים פעילי טרור (שהידים); זאת, במסגרת חינוכם לשנאה ולאלימות כלפי ישראל וכחלק מפולחן השהידים הרווח בחברה הפלסטינית
להמשך קריאה...

חדשות העימות הישראלי פלסטיני 15-1 דצמבר 2007

במחצית הראשונה של דצמבר גבר היקף ירי הרקטות, ששיאו במטח של 26 רקטות שנורה ב-12 בדצמבר לעבר העיר שדרות ויישובי הנגב המערבי. תנועת החמא”ס קיימה עצרת המונים בעזה לרגל יום השנה להקמתה. ראש ממשלת החמא”ס ושאר הנואמים בעצרת הדגישו כי ה”התנגדות” (קרי, הטרור) ולא המו”מ הינה הדרך לשחרור כל פלסטין ולהחזרת כל הפליטים לבתיהם.
להמשך קריאה...

ההפגנות ביהודה ושומרון נגד מפגש אנאפוליס מהוות ביטוי נוסף להתחזקות מפלגת השחרור האסלאמית.

ההפגנות ביהודה ושומרון נגד מפגש אנאפוליס מהוות ביטוי נוסף להתחזקות מפלגת השחרור האסלאמית. זוהי תנועה בעלת אופי פאן-אסלאמי רדיקלי, העוינת את הרשות הפלסטינית ומתנגדת בתוקף לכל הסדר פוליטי עם ישראל
להמשך קריאה...

איום הרקטות מרצועת עזה 2007-2000

מטרת עבודת מחקר זאת הנה לנתח את השימוש, שעשו ארגוני הטרור בירי הרקטות ופצצות המרגמה, בשנים 2007-2000, במהלך מערכת הטרור שיזמו הפלסטינים (המכונה על ידם אנתיפאצ’ת אלאקצא). העבודה בוחנת את היקף הירי במהלך שנות העימות, מדיניות הירי של הארגונים השונים, הגורמים שהשפיעו על מדיניות הירי (במגמות הסלמה או הרגעה), תוצאות הירי והשפעתו על תושבי הנגב
להמשך קריאה...

כוחות הביטחון עצרו חוליית טרור שכללה שלושה פעילי פת”ח, שניים מהם חברי מנגנון הביטחון הלאומי של הרשות הפלסטינית.

כוחות הביטחון עצרו חוליית טרור שכללה שלושה פעילי פת”ח, שניים מהם חברי מנגנון הביטחון הלאומי של הרשות הפלסטינית. החוליה ביצעה את פיגוע הירי באזור קדומים בו נהרג עידו זולדן ז”ל
להמשך קריאה...

חדשות העימות הישראלי פלסטיני 30-15 בנובמבר 2007

מפגש אנאפוליס התניע תהליך של ניהול המו”מ הישראלי-פלסטיני על בסיס יישום “מפת הדרכים” וניהול מו”מ על נושאי הליבה העומדים על הפרק. שני הצדדים שבו והתחייבו לבצע באופן מיידי את “מפת הדרכים”. הוסכם ליצור מכניזם אמריקאי-פלסטיני-ישראלי, בהנהגת ארה”ב לביצוע “מפת הדרכים”. בתום המפגש הודיעה שרת החוץ האמריקאית על מינוי גנרל ג’יימס ג’ונס, לשעבר מפקד כוחות נאט”ו,
להמשך קריאה...