שיווק הטרור

גם השנה נוצלו מחנות הקיץ ברצועת עזה על ידי חמאס ושאר ארגוני הטרור ברצועה לשילוב פעילות חברתית עם אינדוקטרינציה אסלאמית ופוליטית ואימונים סמי-צבאיים.

כבכל קיץ, גם השנה התקיימו ברצועת עזה בעת חופשת הקיץ, מחנות לילדים. רוב המחנות השנה אורגנו על ידי ממשל חמאס ומקצתם על ידי הג’האד האסלאמי בפלסטין וארגונים נוספים. בסה”כ השתתפו השנה כמאה אלף תלמידים בכל מחנות הקיץ.
להמשך קריאה...

ברצועת עזה נחנכו לאחרונה מוסד חינוכי וקתדרה בחסות חמאס ומוסדות או”ם (אונסק”ו ו-UNDP)

ברצועת עזה נחנכו לאחרונה מוסד חינוכי וקתדרה בחסות חמאס ומוסדות או”ם (אונסק”ו ו-UNDP): בית-ספר יסודי, הנקרא על שם המחבל עדנאן אלע’ול (שהיה מעורב בפיגועים קטלניים בישראל) וקתדרה לאסטרו-פיסיקה באוניברסיטה האסלאמית בעזה המשמשת מעוז של חמאס.
להמשך קריאה...

בבריטניה פועלים מספר ארגונים בעלי זיקה לאיראן העוסקים ב”ייצוא המהפכה” האסלאמית.

בבריטניה פועלים מספר ארגונים בעלי זיקה לאיראן העוסקים ב”ייצוא המהפכה” האסלאמית. הם עוסקים בהפצת האסלאם השיעי, האדרת האידיאולוגיה של המהפכה האסלאמית, הפצת מסרי שנאה נגד ישראל וארה”ב וקידום סדר היום הפוליטי של איראן
להמשך קריאה...

הג’האד האסלאמי בפלסטין ברצועת עזה ממשיך להטמיע מסרים של תמיכה בטרור ושנאה לישראל בקרב ילדי הגן

באתר הזרוע הצבאית של הג’האד האסלאמי בפלסטין פורסמו לאחרונה תמונות של טקס סיום שנה, שנערך באחד מגני הילדים ברצועת עזה, המזוהה עם ארגון הג’האד האסלאמי בפלסטין. בטקס נערך מיצג בו שיחקו תפקידים שונים כמו: לוחמים פלסטינים חמושים, אסירים פלסטינים וישראלים.
להמשך קריאה...

אמריקה הלטינית כזירת פעילות טרוריסטית, תודעתית-חתרנית ופלילית של איראן וחזבאללה *

מאז נבחר אחמדינז’אד לנשיא באוגוסט 2005, התרחבו והעמיקו קשריה של איראן עם כמה ממדינות אמריקה הלטינית, ובראשן ונצואלה ובוליביה, וגבר המאמץ המדיני האיראני לתקוע יתד במדינות אמריקה הלטינית.
להמשך קריאה...

בכירים ב”אינטרפאל”, קרן בריטית המסייעת לחמאס, שהוצאה מחוץ לחוק בישראל ובארה”ב, ממלאים תפקיד מרכזי בשיגור שיירות סיוע לרצועה המכונות “מיילים של חיוכים”.

גם ארגונים בדרום אפריקה, המשתייכים ל”קואליציית הצדקה” (ארגון-גג של קרנות אסלאמיות המסייעת לחמאס), מעורבים בשיגור השיירות. להערכתנו, שיירות אלו, המוצגות כמיזם הומניטארי, משמשות גם כערוץ להעברת כספים עבור חמאס.
להמשך קריאה...